Challenge

Predlog/izazov

Challenge

 Jedan interesantan kolač
što sam probala u Aarć kafiću/restoranu zove se kolač sa cookies. Kad sam saznala o tome i videla sam slilke u netu ja sam mislila da je kolač sa komadicama od Oreo keksa ali kad sam probala primetila sam da nisu te komadice od Oreo već više podsećaju na Brownies. Testo ostalog kolača bio jako sladak za moj ukus pošto ja više volim neutralne ukuse i kolače sa jogurtom i malo šećera... Kolač je takođe imao jak miris pomorandža. Pretpostavljala sam da su koristili sok pomorandža umesto mleka ili su koristili onaj novi vanilin šećer sa ukusom pomorandža plus dosta rendane korice pomoradža pa zato ispalo tako. Nisam baš oduševljena ali mogu reči da ovaj kolač je interesantan i predstavlja izazov nekome, mislim da neko može da pomisli neki novi kolač ili da pokušava slično da napravi...
Ipak, kolač bio mekan i svež a porcija veeelika za jednu osobu, dobra cena za takvu porciju i kvalitet, mada nije bilo moj ukus.


Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?