Svekrvin jezik Marmelada

Marmelada Fragosiko!

Marmelada jarke medene boje, aromatitčna i neodoljivog ukusa!

Samo 2 fragosika su mi ostale a ja sam probala da pravim marmeladu da vidim kako ispadne.. i sasvim sam zadovoljna!
Iskreno sam pravila ovu malu količinu da budem dekorisala neki slatkiš, sledeći put praviću više!

Informacije o tome kako da očistite ovo voće pogledajte ovde


Seći fragosika na kolutove i staviti ih u šerpici. Dodati šoljicu vode i kašiku šećera pa kuvati, stalno mešajući kašikom sve dok nema komadice. Posle sam ocediti kroz cediljke jer niko ne voli da jede te tvrde semenke kad uživa u takvoj preukusnoj marmeladi...
Vratiti tečnost u šerpicu pa dodati opet kašiku šećera i kuvati u jakoj vatri. Dodati nekoliko kapica limuna i stalno mešati sve dok se ne zgusne. Dodati malo cimeta dok se kuva. Ostaviti malo na strani da se ohladi, vidićete da li je gusta kak ovi želite... Ako da nije toliko gusta ponovo zagrejati/kuvati u jakoj vatri, opet dodati par kapica limun. Nije odmah gusta jer piktin, prorodni sastojak što čini našu marmeladu gustu se nalazi na semenkama.
Dakle, moramo biti malo strpljivi ako želimo finu marmeladu bez semenki i gustu!

Marmelada dobije ovu prelepu medenu boju!


Odlično!

P.S.  Marmelada ili džem nisam sigurna kako se zove na srpskom, mi to zovemo ''marmelada'' a kad sam kupila nešto iz Beograda nešto slično od Šipka na pakovanje pisalo Marmelada i nije sadržala komadice.

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?