PIZZA

Pizza sa domaćem testom sa medom


Ja sam jako srećna što sam konačno pravila ovo testo sa medom što sam nekad videla kod Ricardo.
To je već drugi put posle preko 300recepata što sam objavila što probam nešto što je neko drugi pisao/predložio. Naravno sam prvo tražila dozvolu od Ricardo da objavim recept što je on pravio u njegovom sajtu i on mi je dozvolio da koristim moje slike i da pišem link do sajta. Danas pravim pizza i koristim samo testo od Ricardo i to kad sam prvo smanjila količine do 1/2, ipak poštujem autora i zahvalana sam što me naučio ovakvo testo da pravim, dakle...
ovde sam našla recept za testo!
Samo moram reči nešto... sve ovo vreme što sam recept čuvala mislila sam da ide brašno obično a sad vidim da je recept za integralno brašno... a ja sam uzalud tražila recept za integralno testo... hihi
Ipak  www.ricardocuisine.com me savetovalo da pišem ovako, znači da pišem da sam menjala tip brašna, dakle evo.. nema drugih tajna!
Hvala ti Ricardo!


Ovo testo ispadne tako lepo i ukusno!
Mislim da morate probati!







Dakle, evo sastojaka ovog uspešnog recepta

Za testo će vam trebati
  • 150ml mlake vode
  • 1 kašičica suncokretovog ulja
  •  340gr brašna
  • 1 kašičica instatnog kvasca
  • 1 kašičica soli
  • 1 kašičica meda
  • 1 kašičica maslinovog ulja za premazivanje ivica
A za fil će vam trebati...


Vaše omiljene sastojke za pizza, to može da bude sir i slanina, meso/škampi, povrće i naravno sos ispod svega.




 a ja sam koristila
  • 200gr mozzarela sira
  • 180gr šunka 
  • rogač crvena paprika
  • sos jednog svežeg paradajza 
  • kašičica senfa
  • malo suve majčine dušice
  • kašičica maslinovog ulja.

U džezvi zagrejati vodu, ne treba da bude vruća niti hladna, već malo toplija od sobne temperature.
Skinite s vatre pa dodati suncokretovo ulje i med pa dobro mešati kačićicem sve dok med ne istopi.
U posudu staviti brašno, kvasac, so i dodati vodu sa medom i uljem što ste već spremili.
Rukama radite ovako tako da bude testo, ne znam zašto ali ov testo u početak deluje čvrsto a kako vreme prolazi i mešamo bude mekši... Obrnuto se desi kad pravim keksice ili đevrećice ali ovako, samo da kažem da tako je, čudno. Ipak uuukusno i mirišljavo.
Oblikovati loptu pa premaziti lepo suncokretovom uljem. Isto premaziti suncokretovom uljem i jednu posudu čistu i tamo ostaviti testo prekriveno peškirom negde u sobi gde je toplo pa čekati sat vremena da bude duplo veličine. 
Zatim prstima rastanjiti testo, ili ako vam je lakše koristite oklagiju a na radnoj površini posrpite malo brašna. Ja sam rastanjila prstima, pleh sam premazila suncokretovom uljem i stavila sam malo brašna na dnu, kao kad pravimo kolač. Stavila sam u centru testo što sam pre rastanjila kako sam mogla i nastavila sam ovako tako da ide svuda lepo na površini. Ivice sam premazila maslinovom uljem tako da budu malo hrčkave. Testo peći u zagrejanoj reni na 190stepeni za desetak minuta. Onda izvaditi sa rerne pa dodati sos što volite a iznad toga slaninu, povrće i na kraju dosta rendanog sira.

Peći isto na 190stepeni za 20minuta, ovako će testo da se potpuno peče i sir će istopiti lepo. 

Jako volim pizza sa dimljenim sastojcima, a vi?
Probajte takođe
Pizza Mecovone

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?