Pita od sira drugačije

Pita od kukuruznog brašna, kozjeg sira i rogač paprikom


Alternativna ideja za pitu od sira, bez kore. Lako i brzo se pravi! Super ukusna!






Sastojci
200gr kozjeg sira
1 rogač paprika
3 jaja
prstohvat soli
3/4 šolje maslinovog ulja
200gr grčkog jogurta 2% masnoće
1 šolja kukuruznog brašna
1 šolja pšeničnog brašna
1 kašičica praška za pecivo
malo susama.

U teflon tiganju  maslinovom uljem (samo 1 kašika)  dinstati iseckanu na komadice papriku što ste pre oprali i brisali peškirom da nema vode na površini. Temperatura da bude umerena jer jedino što želimo je da omekšamo papriku a ne želimo da je pržimo.
U posudi umutiti jaja sve dok ne dobijete penastu masu. Posoliti. Zatim dodati jogurt i mešati. Dodati brašno i prašak za pecivo, malo po malo dok mešate mikserom. Pre nego što da završite sa količinom brašna dodati ulje tako da vam bude mešanje lakše. Na kraju seći sir na male kockice. Dodati sir i papriku u testo, mešati dobro kašikom tak oda idu komadice sira i paprike svuda u testo. 
Premaziti dno pleha maslinovom uljem i pospite ga kukuruznom brašnom. Sipati testo/smesu u pleh i sipati mal omaslinovog ulja na površninu, premaziti lepo pa dodati malo susama.
Peći u zagrejanoj rerni u 200stepeni sve dok ne lepo porumeni. Ubosti u centru nož i kad na površini noža nema nimalo testa onda je pita gotova. 
Ostaviti da se malo ohladi pa servirati.
Prijatno!



Probajte takođe
Pita sa sirom

grčki jogurt

 

 

 

 

 

 

4 коментара:

  1. Одговори
    1. Hvala puno! :-) jeste! I komsinica je probala i cestitala me!

      Избриши
    2. Pravila sam ovog vikenda, nisam imala koziji sir pa sam koristila fetu, i bilo je jako fino. Sličan ukus kao srpska projara, koju inače obožavam. Hvala na receptu!

      Избриши
    3. Vau, hvala ti puno maya! :-) Zar nije najlepsa/najukusnija?? :-) Da, i ja nisam bila bas sigurna sta je proja hleb ili pita pa sam pitala jednu Blogericu a ona mi je objasnila i pricala i o projari, prvi put sam videla tu rec, ja sam joj rekla da onda ova moja pita lici na projaru. Srecna sam sto si pravila i svidela ti se! Ovaj kozji sir sto koristim je slino kao feta ali nekako pikantni je. Ne mislim da ima veliku razliku od fete. Bravo!

      Избриши

šta vi mislite?