Panakota afričkog ukusa

Rooibos Panakota sa prelivom od fragosika* (*svekrviν jezik, indijske smokve)


Panakota sa afričkim čajem i prelivom od voća suptropskih zemalja... Ukusno!
Mislim da nema boljeg preliva za Panakotu od Crvenog čaja od ovog aromatičnog sirupa!!! Srećna sam što sam konačno pravila ovu panakotu o kojoj sam dugo vreme mislila, volim ovaj lagani ukus crvenog čaja u mleko i mislim da ovaj voćni njami preliv je tamam za ovaj slatkiš! Probajte i vi!

Dakle, ja sam pravila ovaj preliv ovako, baš kao marmelada ali nisam ostavila da se puno zgusne jer ja sam htela koristiti ovako.


A što se panakotu tiče ja sam pravila ovako:
Sastojci
300ml mleka
3 listića želatina
2 kašika šećera
kesica crvenog čaja Rooibos.

Omekšajte želatin u malo hladne vode. Znači u maloj posudi sipati malo hladne vode i tamo ostaviti listić želatina da se omakša za 5 minutica. Dok se želatin omekša spremiti panakotu...
U šerpici sipati mleko i dodati šećer. Dok se greje dodati kesicu crvenog čaja i mešati stalno. Pre nego št oda vri skinuti sa vatre i dodati želatin, stalno mešajući kašikom. Mleko će dobiti prelepu boju i aromu. Ocediti koristeći cediljku, ostaviti da se malo ohladi i mešati s vremena na vreme. Staviti u frižideru sve dok ne zgusne, da nije više tečno. To će trajati nekoliko sati. 

Volim boju ove panakote! I naravno ukus!
Vau! ...srce!

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?