Galaktobureko

Galaktobureko tu kir-Ilia

Galaktobureko... = ''Mlečni burek''
Tradicionalan kolač grčke kuhinje.
To je nešto kao pita ili baklavas sa nadevom od mleka...
Evo kako vešto gospodin Ilias pravi!

Gospodin Ilias često prolazi i pozdravi nas, to je prijatan stari 75-godišnji čovek koji je sad penzioner ali je nekad bio poslastičar.
Često šeta rado sa kolačima, tortama ili druge slatkiše u ruci i nosi ih drugima. 
Jutros nam je donesio galaktobureko, rekoa je da mu je bio rođendan i časti. 
Iskreno, ja ne jedem galaktobureko uopšte, ne dopada mi se onaj nadev od mleka i ne želim ni da ih vidim... ALI ovaj galaktobureko mi deluje tako fino, a krema mu je tako vešto napravljena, sečeno je tako lepo, kora mu nije tako hrčkava i tvrda... Nije pun sirupa... Lepog je mirisa i prelepog izgleda... liči malo na cizkejk! hihi
E ovako, nisam mogla da ne probam, prvi put mi se desi! 
Ja recept za galaktobureko imam ali ne pravim, n omoja tetka pravi tako uspešno da svi misle da ga kupi... Pošto ne želim da objavim recept što nisam još pravila ne bih objavila tu sliku a pored toga recept iz knjige... Mislila sam da objavim recept moje tetke ali posle sam mislila da gospodin Ilias sigurno nešto bolje radi ili dodaje u recept od tetke... Ne želim napisati recept od tetke i da ne ispadne ovako kao na slici!
Probala sam komadić i bila sam oduševljena, tako lagan ukus i miris... zatim i drugi put viljuškom, pa treći.. To je najlepše galaktobureko što sam ikad videla/probala! e sad razmišljam što treba da tražim recept ali ne znam da li će otkriti! 

Čestitam i Hvala puno gospodine Ilias!

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?