Cureki rolnica sa nadevom šumsko voće

Cureki rolnica sa nadevom šumsko voće



Cureki testo u obliku rolnice sa nadevom domaće marmelade šumsko voće.
Cureki, mekan slatki hleb jakog ukusa i neodoljivog mirisa, sad u varijaciji sa nadevom domaće marmelade... U rolnici!


Sastojci
Spisak sastojaka je baš ista kao za Cureki samo sam ja skratila količine i koristila sam samo polovinu (1/2).

Znači za testo ja sam koristila...
  • 1/2 kg brašna
  • 120gr šećera
  • 2 jaja
  • 100ml mlakog mleka
  • 8gr suvog instantnog kvasca
  • 1/2 kašičica soli
  • 100gr margarina
  • kašičica rendanog mahlaba
  • 2 suze od mastihe u prahu
a za nedev
i još...
  • jedno jaje za premazivanje

 Za icing (preliv)

  • 100gr šećera u prahu 
  • 2 kašičice soka kupina (kupine mlevene u multi... Koristiti samo sok, znači ocedite da nema semenki. Da vam bude lakše dodajte malo vode u multi, na primer 25ml najviše.)
U tiganju sam istpila margarinu sa šećerom.. u posudu sam stavila brašno, malo soli, mahlab, mastihu i u to sam dodala istoplenju margarinu sa šećerom, mleko i dodala sam umućena jaja. Od toga sam pravila testo i formirala sam loptu. Nisam morala da stavim kvasac u mleko jer koristim instantnu i na pakovanje piše da ne moramo da stavimo ovaj kvasac u vodu ili mleko.
Posle 40minuta sam koristila oklagiju i rastanjila sam komad testa, pravila sam ovako da bude kao četvorougao a na površini sam stavila 2 kašike marmelade šumsko voće što sam ja sama pravila.
Premazila sam kašikom da ide skoro svuda na površini, samo pazite ne sme da ide  na ivicama jer ako ide marmelada će da teče na pleh dok se peče rolnica. Urolati pažljivo i staviti na papir za pečenje na pleh, ja sam stavila rolnicu u kalup za duguljasti kolač.U posudu umutiti jedno jaje i dodati malo vode. Premaziti time cureki na svuda površini i peći u zagrejanoj rerni na 170stepeni za oko pola sata.

Nisam koristila čitavo testo da napravim ovu rolnicu, već od toga sam napravila još nekoliko curekia... tačno 3.

Ostaviti da se ohladi u sobnoj temperaturi i spremiti preliv od kupina.
U multi staviti oko 5 kupina i sipati malo vode, oko 25ml. Mleveti.
U posudi staviti 100gr šećera u prahu. Malo po malo dodati odgovarajuću količinu soka kupina tako da dobijete kremastu masu koja nije puno tečna već puno gusta. Time preliti kašikom curekia sa visine. Ostaviti da se ohladi u sobnoj temperaturi pa servirati.
Prijatno!

2 коментара:

šta vi mislite?