Cizkejk Smokva

Cizkejk Smokva

Smokve su sočne i medene a to je lagan slatkiš za vrele dane,











za ljubitelje neutralnog ukusa i zdrave ishrane
Mmmedeno!



Takve slatkiše ja volim! Takvog ukusa... Sa jogurtom, lagane, cizkejk, tiramisu... nešto kao sladak oblak!!!
Danas sam imala krem sir, smokve i pavlaku i odlučila sam da probam napraviti cizkejk tim sastojcima.

Evo kako...

Sastojci
200gr krem sira light
malo meda
200ml neutralne pavlake 36% masnoće
180gr digestive keksa sa smokvama
80gr margarina
kašika šećera u prahu
kašika šećera
3 smokve, oljuštene i iseckane na komadice+100ml vode
1 listić zelatine
2 vanilin šećera

Napomena pre nego što da počnete napraviti ovaj cizkejk...
Trebala sam da koristim veću količinu sira nego pavlake tako da bude gušća krema, ali jednostavno neko je pojeo sir iz pakovanja. Zato sloj kreme je mali na slici. Ipak ukusno je i medeno! Sledeći put koristiću 300 ili 400gr kremastog sira.

U malu posudu ja sam stavila hladnu vodu i ostavila sam zelatinu da se omekša.
U šerpici sam stavila smokve sa kašikom šećera, dodala sam 100ml vode i kuvala sam. Zatim smanjila temperaturu. Dodala sam zelatinu i mešala dobro tako da zelatine više nema, mislim da se ne vide komadice. Dodala sam malo meda, oko 1/2 kašičice.
U hladnoj posudi ja sam umutila pavlaku, prah šećera i vanilin šećer sve dok ne dobijem šlag ali malo pre tog vremena, mislim pre nego što da bude šlag dodala sam krem sir i nastavila sam mešati mikserom. Dodala sam i oko 1/2 kašičice meda. 1/2 te količine sam stavila u drugu posudu, htela sam da koristim za dekorisanje ali nisam...
Dodala sam smesu iz šerpice. Ta smesa je bila u sobnoj temperaturi. Mešala sam lagano ali da ne budu komade sira. Takvom mešanjem moja smesa nije imala vazduh šlaga koliko sam htela pa ja sam dodala onu smesu što sam čuvala u druoj posudi za dekorisanje... Mislila sam da ću tako da popravim ''grešku'', pa i jesam.
Istopila sam margarinu u tihoj vatri/umerenoj temperaturi, sekla sam prstima keks pa ja sam stavila keks i margarinu u multi.
Smesu keksa/margarina sam stavila na dnu kalupa za torte i lepo pritisnula da ide svuda lepo na površini.
Iznad toga sam dodala smesu (pavlaku/sir i smesa smokava).
Ostaviti u frižideru sve dok ne zgusne otprilike 5 sati....

Servirati sa medom! Njam!





Probajte takođe

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?