Aromatična marmelada šumsko voće

Aromatična marmelada šumsko voće




Marmelada od kupina, malina sa ukusom lavande.




Sastojci
150gr kupina
50gr malina
200ge šećera
nekoliko kapica limuna
1/2 kašičice suve lavande
vanilin šećer



U multi staviti šećer sa lavandom. Mleveti tako da bude lavanda sitnijia a ne u obliku cveća. U šerpici staviti voće i šećer pa kuvati sve dok ne omekšaju.. ja sam videla da kasne pa dobila bih slatko umesto marmelade... zato sam ih stavial u multi. Posle sam ih vratila u šerpici i nastavila kuvanjem. Za 5 minuta marmelada je bila gusta, dodala sam nekoliko kapica limuna i vanilin šećer.
Primetila sam da ovakva marmelada je puna semenki i to velikih pa sam koristila sito/mrežu i ocedila. Ostavila sam da se ohladi.
Ako ne ocedimo ispadne ovako.
Čudno mi je što one kupine nemaju plavi/ljubičasti sok kao one što sam kupila nedavno poreklom iz Holandije. Niti su tako crne kao one iz Holandije. To su iz Bugarkse a na slici imam i nekoliko malina iz Srbije. Tražeći u netu ja sam negde pročitala da postoje i crne maline...
U Grčkoj nemamo dosta takvih voća, nemamo skoro nigde već samo u severnoj Grčkoj neki ratari počnu da gaju neke vrste, pa nisam nikad videla uživo sveže kod nas. U svakom slučaju to je slika koja pokaže voće što sam ja koristila.

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?