Panakota Neskafe prelivena čokoladnom sosom

Panakota Neskafe prelivena čokoladnom sosom




Panakota za jače ukuse...





Sastojci
za Panakotu
100ml koncetrisanog mleka light
1 kašika šećera
100ml Neskafe Black Ice (to je napitak od kafe koji sadrži 65% instantnog kafa sa vodom, 27% mleka i 0,43% kakao-a)
2 listića zelatina

a za sos od čokolade 
2 kašika rendane crne čokolade za kuvanje
1/2 kašičica putera
2 kašike koncetrisanog mleka light

U maloj posudi u hladnoj vodi staviti listove zelatina 1 po 1 i ostaviti da se omekšaju za pet minutica. Za to vreme spremiti Panakotu...U šerpici staviti 100ml koncetrisanog/kondezovanog mleka i 100ml kafe Neskafe Blak Ajs. Dodati kašiku šećera i mešati dobro. Pre nego što da vri skinuti sa vatre ili smanjiti temperaturu i  dodati zelatine 1 po 1 i stalno mešajući kašikom. Ocediti pa sipati u posude i ostavite da bude u sobnoj temperaturi. Zatim staviti u frižideru da se ohladi za najmanje 4 sata.
Nakon toga...
Ako želite da servirate Panakote kao ja na slici...
Sipati u šerpici vode (samo pazite, voda treba da bude toliko koliko visoke su i vaše posudice... tako da čitava krema bude toplija) i kuvati a kad povri staviti unutra posudu sa Panakotom samo za nekoliko sekundi, onda izvaditi, poklopiti tanjirom i sad treba posuda da bude iznad a tanjir dole... i eto! Panakota je pala na tanjir! Čestitam! :)

A za sos...
Iznad iste šerpice držati džezvu gde ste stavili čokoladu i puter i mešati kašičicom sve dok ne istopi. Dodati mleko i mešati dobro da ne budu komadice čokolade. Sos sipati na Panakotu...
Njam!

A kako ispadne unutra?
Baš kako treba!
Prijatno!



6 коментара:

  1. Videla sam da te zanima kako se postavljaju sličice u stranicu sa tagom npr. deserti ili glavna jela, ali se komentar nekako izbrisao. To ja ne radim, već imam ubačen neki programčić koji to sam radi, a moje je samo da dok pravim post - ubacim ga u neku od kategorija. Moram priznati da ne znam sasvim kako to funkcioniše niti sam ja to radila, ali možemo zamoliti Maju (blog Provereni recepti) da ti to pošalje, čim se vrati sa odmora, pošto je sada van zemlje. Može?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Tanja,
      hvala ti puno što si se javila. izvini, ja sam isbrisala komentar jer videla sam da nisi odgovorila i nekako nije radil oono obavesti me kad autor odgovara ni juce ni danas pa mislila sam da nije moranje posto nisam sigurna ako želi mda koristim onaj izgled.
      Izvni Tanja , nikakvu vezu ne želim imati sa onom -majom....

      Избриши
  2. Ma ne, izvnini, nisam stigla da se posvetim kompjuteru, pa sam zato kasnila sa odgovorom. Ukoliko se predomisliš - javi se! Pozdrav iz Beograda!

    ОдговориИзбриши
  3. Ti si pravi majstor za panakote! Nisam ih nikad pravila. Mamiš me ovim tvojim receptima . Pozdrav <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno!:-)
      Obavezno probaj! Lako je i ne treba da se trosis, samo malo mleka, malo secera... Zelatin... Onda samo dodaj omiljeni ukus:cokoladu, lavandu i igraj se sa sirupom! :-) To je jedna od mojih najomiljenijih! Ne znam koja se meni vise dopada, ova ili ona sa lavandom... Njami! :-)
      Prijatno!!!
      Hvala ti na lepim komentarima!:-)

      Избриши

šta vi mislite?