Čokoladni Lavanda mus tart

Čokoladni Lavanda mus tart


Odlična kombinacija lavande i čokolade 
Uvek želim da pravim tart za nedevom od čokoladnog ganaša i uvek mislim da će biti dosadno da čekam da se ohladi ganaš da probam pa evo još jednom, odlučila sam da pravim tart sa musom, ovako mislim da je bolje jer meni deluje laganije (mada su satojci isti) i naravn oto je nešto zanimljivo jer nije obično. Bar ja nisam videla negde.
Kad bi pravila tart sa ganašom dodala bih lavandu u pavlaku ali sad nisam mogla pa sam je dodala u biskvitu. Super ispalo! 

Sastojci
za biskvit, testo
200gr brašna
150gr šećera u prahu
1 žumance
90gr margarina u sobnoj temperaturi
pola kašičice praška za pecivo
prstohvat soli
kašičica suve lavande.

a za mus
100ml neutralne pavlake 35% masnoće
100gr crne čokolade za kuvanje 53% kakao-a
(iskreno ja sam imala 200+200 ali meni ostalo pola smesa i napravila sam i čokoladni mus što sam podelila na dve šolje, zato pišem manje)


U posudi staviti brašno i šećer, mešati rukama. U multi staviti lavandu i mleveti jer ne želimo da ima velike komade i svuve cveće u testo kad jedemo. Dodati lavandu u smesu. Dodati margarinu to ste pre sekli na male kockice i dobro trljati rukama, tako da se ne vidi margarina i da se dobiju mrvice, da vam bude smesa kao pešak. Dodati žumance i zamesiti testo. U početku mislićete da samo 1 žumance nije dovoljan ali budite strpljivi i dobro mešajte, videćete da je dovoljno! Formirati loptu i ostavite u frižideru za pola sata.
Zatim staviti u kalup za tart i rastanjiti testo prstima ovako tako da ide svuda na površini. Ja nemam kalup za tart, koristila sam duguljasti kalup za kolače ali stavial sam papir za kuvanje na dnu tako da mogu kasnije da izvadim biskvit i da serviram lepo.
Praviti ivice ovako tak oda imate mesto da sipate mus/nadev kasnije. Ubosti viljuškom na površini. Ja sam koristila i ovo čime sečemo pizza da sečem lepo ivice. Peći u zagrejanoj rerni na 180 stepeni za 20minuta.
Meni ostalo malo od testa pa sam koristila da pravim keksice za dekorisanje. Odmah sam pravila i stavila sam svaki keks na komadić papira za kuvanje pa u rerni kraj kalupa sa bisvitom. 


Dok se biskvit ohladi spremiti mus.
U hladnoj posudi umutiti pavlaku mikserom velikom brzinom sve dok ne dobijete šlag.  U džezvi inad šerpice sa vrućom vodom istopiti čokoladu mešajući kašikom. Ostaviti da se malo ohladi pa da bude istopljena ali u sobnoj temperaturi i dodati malo po malo u šlag. 
Staviti mus pažljivo na površinu biskvita koristeći kašičicu ili kašiku. 
Dekorisati keksicama i staviti u frižideru za najmanje sat vremena. 
Dekorisati prah šećerom ili po želji (voćem, čokoladom...)


Prijatno! Njam!

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?